torstai 16. huhtikuuta 2015

Näitä asioita ette ehkä tiennyt minusta..?!

Moro! ja mukavaa torstaita! Ajattelin tehdä nyt hieman normista poikkeavan postauksen nimittäin kertomalla muutamia asioita joita ei ehkä kovin moni minusta tiedä :) 


  • Olen niin iltavirkku kuin vain voi olla. Iltaisin saatan vielä ihan virkeänä siivota ja voisin leipoa yms. Kun taas aamulla sängystä ylös päästäkseni pitää käydä kauhea taistelu ensin :D
  • Olen enemmän koti ihminen kuin uraohjus.
  • Lempi puuhaani on kantaa eteeni hyvää ruokaa ja vain upota sohvan nurkkaan katsomaan lempisarjoja. Voin ihan hyvin upota sinne moneksikin tunniksi :DD
  • Rakastan korkokenkiä mutten vain osaa käyttää niitä...omituista vai mitä? 
  • Olen erittäin mukavuudenhaluinen.
  • Osaan sanoa hyvin huonosti sanan EI!
  • En vieläkään tiedä mikä on unelma-ammattini. 
  • RAKASTAN suklaata. Tajusin itseasiassa juuri että taidan jopa olla suklaaholisti :D :O uhupsis..
  • Kesä on ehdottomasti parhain vuoden aika. 
  • Olin nuorena melkoinen nörtti
  • Espanjan kieli kiehtoo minua kovasti
  • Olen katsonut Salatut elämät sarjaa siitä lähtein kun se on alotettu vuodesta 1999. En kyllästy siihen koskaan! Pisin sarja jota olen seurannut
  •  Minusta tuntuu kuin olisin vieläkin kaksikymppinen..:)
  • Rakastan urheiluautoja ja autolla ajamista. Kunpa se olisi ilmaista??!! 
  • Minulla on aika outo ja joskus jopa raskas huumori..haha onneks lähipiiri ymmärtää sitä :D
  • Legginsit ovat maailman mukavimmat housut jalassa sekä sellaset joustovyötärölliset farkut.

 Huomenna onkin jo perjantai! Hui että viikot menee niin nopeeta. Mitä suunnitelmia viikonlopulle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti