torstai 15. lokakuuta 2015

Mitä mulle kuuluu!?

Terve ja heipähei rakkaat lukijat ja nöyrät pahoittelut pienestä postaustauosta. Hengissä olen edelleen, mutta tuntuu ettei aika ole yksinkertaisesti riittänyt kaikkeen ja postausinto on ollut vähän tipotiessään, mutta nyt siihen tulee muutos. :)

Mitäkö mulle kuuluu?

Mulle kuuluu pääasiassa ihan hyvää, normaalia perhe elämää ja töitä. Ollaan yritetty ulkoilla ihanissa syysilmoissa ja elää elämää. 
N. pari kuukautta sitten meidän rakas koira Miska menehtyi äkillisesti ja yksi toinenkin läheinen poistui joukostamme, joten suruakin tässä on meillä ollut. :/

Kaikesta surusta huolimatta olemme koittaneet iloita tulevasta elämästä joka kasvaa kovaa vauhtia. Onhan se niin uusi tilanne että olen yrittänyt asennoitua ajatukseen, että n. 3kk päästä meitä onkin sitten yksi enemmän (juu ne jotka ei siis tiennyt niin saamme odottaa perheenlisäystä tämän vuoden loppupuolella) sekä taistelua kasvavan mahan kanssa :D Töitä olis enää 4 viikkoa jäljellä ja sitten se kauan odotettu mammaloma ;)
Tästä asiasta en kuitenkaan meinannut joka postauksessa jaaritella, musta ei tule niitä mutseja jotka ei mistään muusta puhukkaan kuin omasta kullannupusta joka teki sitä ja tätä :D

Kuvia olen kyllä napsinut ja mulla onkin postausideoita jo takataskussa ja ollanhan me kaikenlaista keretty tehdäkin joten niistä tulossa postausta näin jälkijunassa :P


Mulla onkin nyt parit vapaat ja sitten viikonloppu duunia. Mukavaa tulevaa viikonloppua! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti