torstai 26. marraskuuta 2015

My very own baby shower!


Järjestin viime viikonloppuna itselleni Baby showerit apunani nämä kaikki ihanat tytsyt! Jossu matkusti tänne kans ihan vain minun avukseni ja siitähän oli kuin olikin suuri apu <3 Myöskin ihana Donika teki mulle maukkaan ja nätin kakun, suurkiitos siitä! Sekä Hilkka ahkeroi minulle vaippakakun ja baby shower koristeen, mitkä oli ihan sikahienoja! Kiitoos!

Ihan rennolla meiningillä mentiin, syötiin, juteltiin, naurettiin, syötiin lisää ja ohjelmaa oli äitiyskorun kokoaminen. Jokainen oli tuonut minulle 2 helmeä joista sitten koottiin rannekoru muistuttamaan näiden ihanien ihmisten tuesta. Sit oli vauvan tietojen arvaus ja tietty lahjojen avaus.

Lahjat joita sain:

  • Name it lahjakortin
  • H&M lahjakortin
  • Suklaata ja poppereita
  • Vauvan vaatteita
  • Vaippakakun
  • merinovillasta itse neulottu viltti vauvalle 
  • Apina pehmo
  • keksejä ja kahvia
Minulla oli superhauskaa ja toivottavasti muillakin! Kiitos kaikille että pääsitte paikalle :)


2 kommenttia:

  1. Mitä kaikkea nuo herkut oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oli kahtia erilaisia sipsuja, irtonamuja, keksejä, meidän perheen perinteisellä pizza ohjeella tehty jauheliha pizzaa, pätkis muffineja ja ystävän ohjeen mukaan suklaa marsipaani kakku :P

      Poista