sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Sunnuntai kuulumiset

Tänä aamuna heräsin aikasin..siis kuvitelkaa, minä nousin tänä aamuna jo 08.20 ylös, MITÄ IHMETTÄ?! :D Yleensä jos minulla on vapaata minä nukun kyllä puolille päivin tai ainakin johonkin 10 tai 11, mutta uudenvuoden lupaukseni myötä oli vähän pakko nousta ylös vetämään treenit itselle. :) Olin aiemmin ajatellut että paras aika lenkkeillä ja treenata on aamuisin kun illalla tai jo iltapäivälläkin on pimeetä ja meikällä menee fiilikset. Joten niinpä nousin "reippaana" :D ylös, iskin treenikamat niskaan ja vetäsin sellaset alottelutreenit. Uudet puntit ja vatsalihaslaite tuli otettua käyttöön. <3 

Päivemmällä siskoni tuli käymään kuten aiemmin oli ollut puhetta että lähettäs kerrankin valosan aikaan käymään ulkona kuvailemassa :) 






Sit olin ostanut tässä yks päivä sellasen tehosekottimen jollasta olin jo halunnut jonkun aikaa niin tehtiinpäs sitten jossusen kanssa sillä pirtelöö :P oli kyllä tosi vaivatonta. Mä niin rakastan tuota vekotinta! :) 


HUOM! Jossulle kiitos näistä kuvista, käytin näitä kun en omiakaan jaksanut koneelle siirtää :D <3
Jeps..loppu päivä sitten varmaan lojutaan sohvalla töllön kanssa :) Huominen vielä vapaata ja suunnataankin Nivalaan Ellan 1v synttäreille <3 :P

2 kommenttia:

  1. Tehosekottimella saa myös ihan huippuhyviä smoothieita! Kokeileppas :P Njam!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joop kyllä just tuossa siskollekkin sanoin tänään että netistä varmaan saa kaikkia ihania smoothie ohjeita :P namskis.. :)

      Poista