perjantai 28. kesäkuuta 2013

My dream seems so far away!

Eksyin tänään vahingossa ja osaksi tarkoituksella vuokra-asuntojen sivuille. :D Tykkään niin kattella niitä ihania asuntoja..noh..kamala muutto kuumehan siitä vain saatiin aikaiseksi. Ihania asuntoja oli nyttenkin vuokrattavan Kuopiossa, kaupungissa jonne niiin niiiiin kovasti tahtoisin muuttaa. Tuntuu ettei se tule tapahtumaan ikinä.

Tässä mennyt varmaan jo ainakin tunti kun kattelin niitä asuntoja ja haaveilin meijän elämästä siellä Kuopiossa. Tää nyt varmaan kuullostaa kamalalle valitukselle, mut mä niin tylsistyn päivä päivältä enemmän täällä Iisalmessa, joka on aivan liian pieni paikka mulle. Varsinkin kun käy välillä just jossain isommissa paikoissa niin sen jälkeen tuntuu entistäkin pienemmälle paikalle tämä. Ei täällä oikeesti tapahdu juurikaan mitään eikä ole juurikaan mitään...mut anyway niin musta ainakin tuntuu. Ja voihan olla että kun on Kuopiossa syntynytkin niin sinne se myös vetää minua.

Tiettyhän täällä on mun ihanat harvat muutamat ystävät ja ihana työ mitä tulee ikävä, sekä perhe, mutta kuopio ei niin kaukana kuitenkaan ole. Ja se kuitenkin on mun suuri haave lähteä sinne asumaan. Toivotaan että se jonain päivänä tapahtus.



Love Love Love <3

Mutta jooo tällanen postaus tällä kertaa. Ei mitään muuta ihmeellistä tässä oo tai no mainittakoon että eka työviikko melkein takana, huominen vielä. Ja kyllä siltä tuntuukin. 2 ja puolen viikon tauon jälkeen hieman ottaa jalkoihin nuo pitkät työpäivät mutta sellasta se on :)

Mukavaa viikonloppua! :)

2 kommenttia:

  1. Mullakin oli joskus kausia, että iisalmi ahdisti. Tosin en oo paljasjalkainen Iisalmelainen että en oo silleensä kauan täällä asunu.. Tai no, kohta kymmenen vuotta täynnä. Mutta joo, pointti oli se, että oon alkanu arvostamaan tätä paikkaa. Tämä on sopivan rauhallinen kaupunki, mulla on työpaikka ja ystävät. Ainoa miinut on toki ruma kaupunki, joka huutaa tyhjyyttä. Jos täällä olis runsas kauppavalikoima ni varmasti ostaisin täältä. Mutta koska ei ole, niin kuopio vetää kauppoineen ja jääkiekkoineen joskus. Mutta kun jossain käy, niin kyllä on mukava tulla kotiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi:) Mukava kuulla toistenkin mielipiteitä kaupungista. Itse en tosin koe tätä kovinkaan rauhalliseksi tai turvalliseksi :D ja olen tosiaan täällä asunut koko elämäni niin kaipaisin jo muuallekkin :)

      Poista