torstai 5. syyskuuta 2013

Keskiviiiiikko

Hahaa joo siis mulla ei nyt varsinaisesti oo tähän postaukseen mitään aihetta, mutta jotenkin teki mieli kirjotella päivästä jne..joten tässä nyt sepustelen jotain mitä tänään tuli tehtyä. Ja toisaalta miks pitäiskään aina olla joku aihe ja jotain ihmeellistä mitä on tullut tehtyä kun vois vaan kirjottaa vähän ajatelmistaan.?? :)



Siis ekaksikin mulla on ikävä kesää jo nyt, eikä syksykään oo ees kunnolla vielä alkanut. Ääh..siis kamalaa. Tänäänkin Jossun skoban kyydissä kun olin ni tuli se sama fiilis ku mulla alko loma ja oli lämmintä ja mentiin rannalle piknikille..byäää tahtoo kesän takas. ;( Hahaa oon kamala valittaja..

mutta joo olipahan päivä, tavallaan onnistunut ja onnellinen ja tavallaan taas ei. :/ murr.. Ekaksikin eilen illalla olin todella innostunut lähtemään töihin joten enpä tietenkään saanut unta vaan kattelin kännykällä emmerdalea. No vihdoin kun uni tuli niin olikin jo aamu jolloin en enää päässyt sängystä ylös..hah..kuinka monella sama ongelma? :)

Joo työpäivä oli ihan kiva ja nopee sillä pääsinkin jo yheltä..uuh mitä luksusta. :) sit tuli vain tehtyä kotiaskareita ja blaablaa muuta ei niin tärkeetä. mutta joo illasta sit käytiin jossun luona <3:) se jotenkin piristi päivää kun sai jutskailla systerin kaa ja nauraa :D olipas taas kerran hauskaa..hehe..

Sit illasta äiskällä oli joku hässäkkä päällä ja meijän piti jossun kaa sitä vähän auttaa, mutta joo siis pointti oli että äiti kysy yhessä vaiheessa multa että " osaanko avata sen oven?" siis mitä vittua, mitä VITTUA?? osaanko avata oven, no enhän mä mikää hemmetin urpo ole. hahah joo ei niin mä en vaa voinu käsittää tuota kysymystä mut jotainhan se sillä ajo takaa :D

Ja hei jotain positiivistakin..tänään tuli varattua kylpylähotelli juhan ja mun 5vuotis päiväksi. Aaa en niin malta odottaa. :) sekä jossu tulee meille viikonloppuna yöks pitkästä aikaa ja keksitää jotai kivaa ja hankitaan mässyä ja jooo varmaan nauretaan sikana sokerihumalassa :P

Ja juuu huomenna siis ohjelmassa vapaa päivä ja menoks vain kaupungille ystävän kanssa joten voipi olla että saan vähän kuvailtua ja tehtyä postausta :D ja yritän ettiä ittelle korkkarit sekä farkkupaidan jota tajusin tänään kaipaavani kaappiini. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti