sunnuntai 17. marraskuuta 2013

10 faktaa for myself!

Moikka! Siis mun piti tehdä nyt seuraavaks postaukseks se koti postaus, mutta olinkin niin kiireinen etten ole ehtinyt kuvia ottaa ja pitäs siivotakki ensin joten se jää nyt sitten seuraavaan kertaan, mutta aattelin tässä nyt vähän kertoa itsestäni lisäää muutamia faktoja jos vaikka jotain kiinnostaa tai vaikkei kiinnostaskaan :DDD


1. Olen asunut tässä pienessä kaupungissa (jota mielelläni kutsun myös pieneksi kyläksi) jo 24 vuotta. 
2. Haaveilen vielä asuvani Helsingissä tai Espoossa. 
3. Olen aina ihaillut ja haaveillut näyttelijän urasta :) ehkä vielä jonakin päivänä minusta sellainen tulee kun voisi muuttaa pääkaupinkiseudulle. 
4. En ole koskaan käynyt Tallinnaa pidemmällä. 
5. Tämän hetkinen suhteeni on ensimmäiseni ja toivottavasti viimeiseni..hope so! <3 :) 
6. Minulla on maailman paras perhe <3


7. Olen kamala telkkariholisti..jään melkein kaikkiin telkku ohjelmiin koukkuun :P 
8. Minusta yksi kivoimmista asioista mitä voi tehdä on mennä pehmeälle sohvalle viltin kanssa, katsoa lemppari ohjelmaa ja syödä hyvää ruokaa :) näin siis rentoudun. :DD
9. Mielikuvitukseni on erittäin vilkasta.
10. Aina jos kuuntelen musaa ja kappale on hyvä ja tuttu, minun on pakko laulaa siihen päälle äänettömästi. :D 
11. Olen hulluna kaikkiin apple tuotteisiin :P 

Ohopisis siinä tulikin jo 11 faktaa :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti