lauantai 23. marraskuuta 2013

Lauantai + pikkujoulut

Tässäpä olis viime päiviltä hieman kuvia. Tänään mulla oli tosiaan työpäivä jonne kömmin jo kymmeneen. Sit vasta eilen sain tietää että nyt lauantaina on joulunavajaiset tossa torilla, noh enhän minä sinne päässyt kun töissä olin, mutta ehdinpäs nähdä ilotulitukset. Jossu tuli mua töihin moikkaamaan ja odotti minut mukaansa töistä joten kuljettiin yhessä. Oli kyllä ihana fiilis kun täälläkin käpykylässä sai sen tunteen kun oli paljon ihmisiä liikenteessä. Normaalisti kun saa yksin kulkea tuolla..sitä lisää kiiiitoos! :) Muutenkin oli mukavan jouluinen tunnelma.

Sitten illasta melkein heti töiden jälkeen meillä oli töiden pikkujoulut. Oltiin keilaamassa ja mentiin sit rossoon syömään. Oli muutes todella hyvää pizzaa, tuosta jäätelöannoksesta puhumattakaan. Siis ihan vei kielen mennessään :P nams.. Mukavaa oli kyllä turista työporukan kanssa ilman niitä töitä. Näitä iltoja kun olis enemmän ni piristäs kummasti aina :D

Joop sellanen lauantai meikäläisellä tällä kertaa..huomenna oli tarkotus lähtiä käymään Matkuksessa ostoksilla mut eipäs sinne sitten ainakaan omalla autolla mennäkkään, oli sen verran liukasta että ei tuossa autossa pitäny renkaat, mutta onneksi rakas isäni riensi apuun ja lähtee mukaan niin päästään kyydillä :))

6 kommenttia:

  1. Minä oon ainakin tyytyväinen tähän kaupunkiin (joka on kaukana käpykylästä, sellaisessakin olen asunut..) Ihmisiä on sopivasti liikkeellä, vaikka toki esim. Louhenkatu on täysi floppi... Mutta jos tämä kaupunki on liian pieni, niin kukaanhan ei estä muuttamasta täältä pois? Eikös aikuisena ole vapaus tehdä mitä haluaa (rahojen puitteissä) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai ihminen joka on asunut jossain vielä pienemmässä käpykylässä kuten esim. Keiteleellä, tämä tuntuu hirmuisen suurelle "kaupungille". Et taida kyllä paljoa ulkona käydä jos täällä jossain niitä ihmisiä näet.

      Ja kuten sanoit rahojen puitteissa, olisin jo kaukana tästä kylästä mikäli se mahdollista olisi. Ja saanen korostaa vielä MIKÄÄN PAKKOHAN EI SINUN OLE TÄTÄ BLOGIA LUKEA JOS NIIN KOVIN ÄRSYTTÄÄ! Varmasti olet sama valittaja joka ennenkin valittanut joka asiasta, hyvähän se anonyyminä kommenttia heittää mikä on raukkamaista..näyttäsit naamas!! Tämä on minun blogini jonne saan kirjoittaa ihan mitä vain. :D

      Poista
    2. En minä sitä pahalla sanonut :) Ja joku muu on varmasti se, joka aiemmin on jostain valittanut, en minä. En vain jostain syystä aina ymmärrä ihmisiä, jotka ei ole tyytyväisiä johonkin - ainahan voi koittaa tehdä muutosta, siis yleensäkin. Maailmassa on suurempiakin murheita, ehkä. Ja ei, en käy paljon ulkona koska olen lähes aina töissä :D Mutta ihan tarpeeksi oli eilenkin ihmisiä liikkeellä kun autoa koitin kaupunkiin saada :) Take it easy, aion lukea blogiasi jatkossakin, ei tämä minua ärsytä.

      Poista
  2. Ja pahoittelen edelleen jos pahoitin mieleni, se ei ollut tarkoitukseni. Se oli vain yksi mielipide muiden joukossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et pahoittanut mieltäni, minuakin vain ärsyttää jos koko ajan jotain negatiivista sanottavaa on. Mielestäni en ole negatiivinen ihminen mutta en vain satu pitämään juurikaan tästä kaupungista. Varmaan ainoa asia onkin ihana työni ja perhe joka täällä on. Ja kylllä olet oikeassa että ihmisiä oli nyt liikenteessä koska joulu on lähellä, muulloin täällä ei ihmisiä näe. Siitä tämä joulun aika ihana onkin kun kaikki ovat liikenteessä. :) mutta ei tästä sen enempää mukavaa jos tahdot lukea blogiani. :D

      Poista