tiistai 11. helmikuuta 2014

Helsinki part 1.

Moikka kaikille! Olen nyt palannut ja kotiutunut Helsingin reissultani. Aivan mahtava reissu takana, siis aivan super mahtava. Tiesin aina että Stadissa on mahtavaa, kaikkee ihanaa ja suurta ja ihmisiä paljon, mutta kun en ollut siellä pahemmin aikaa vietellyt muuta kuin joskus yläasteella viimeks luokkareissulla, en osannut kuitenkaan ajatella että noin mahtavaa. :) Olen superonnellinen että Hilkan kanssa keksittiin tää reissu että lähtisin sinne. <3 Sit normaalisti minä olen kyllä melkoinen huseeraaja jolle sattuu ja tapahtuu ja AINA mokaan jotain, tiedättekö että tällä reissulla minä en mokaillut mitään... ajattelin: tää paikka on niin tehty mulle ja tänne tahdon vielä joskus muuttaa. Kaikki meni kyllä todella putkeen. Onhan siellä vähän sekasta kun ei ole siellä juurikaan ollut ja liikkunut, mutta jo nyt viikonloppuna opin paljon ja tunsin itsekin itsenäistyväni enemmän ja sain rohkeutta.


 Nousin perjantaina klo. 07.15 lähtevään junaan ja tunnelma oli melko jännittynyt. Paljon muuta ei jäänyt mieleen kuin Juha joka seisoi junan vieressä vilkuttamassa kun se lähti. Olin jotenkin niin hermona että kävi jo mielessä että jos en nousisikaan junaan, mutta onneks keräsin rohkeuteni ja lähdin sillä enää ei junassa matkustaminen pelota :D :D





 Ensimmäinen ajatus Helsingin päässä oli että..WOW mä oon helsingissä!! Miten suuri jo Juna asema oli ja niitä ihmisiä, ihanasti erilaisia ihmisiä joilla jokaisella erilainen tarina kulki mukana. Oooh.. I so love it. Jeps.. Hilkka tosiaan tuli mua vastaan ja jäätiinkin samantien kaupoille pyörimään ja shoppailemaan ja käytiin välillä kahviloissa lepäilemässä ja juttelemassa :)



 Päivän kuljettua kohti iltaa oli aika mennä Hilkan kotiin. Kuljin elämäni ensimmäisen kerran metrolla. Miten siistiä sekin oli.. oi että! Haikeudella muistelee tätä kaikkea.
Illalla vielä Hilkka loihti meille herkku iltapalan ja viettelimme vielä iltaa koneen ääressä kuunnellen musiikkia ja vaihtaessamme kuulumisia. Sitten taisimme sammua kuin saunalyhdyt pitkästä päivästä ja aamullahan olisi uusi päivä edessä.. :)

jatkuu seuraavassa postauksessa... :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti