perjantai 15. elokuuta 2014

Wedding day!

Kuten jo otsikko paljasti, postaus käsittelee meidän häitä jotka olivat siis 8.8. Elämäni onnellisin päivä! :) Ilmottakoon nyt että olen nykyään J.M. Jauhiainen. Säilytin siis myös oman sukunimeni <3 Nyt kun vielä oppisi käyttämään uutta sukunimeäni. :)

 Kaikki kyseli multa muutamia päiviä ennen häitä, että eikö mua hermostuta tai ole stressiä? vastasin että, ei. Ollaan hoidettu kaikki asiat ajoissa jotta ei tule kiire ja näin ehdittiin nauttia ajasta rauhassa. Tästä koko naimisiin menosta olen ollut varma jo pitkään ni ei sekään hermostuttanut tai alkanut olemaan viime hetken epäilyksiä. Sen verran hyvän miehen olen löytänyt että siitä aijon pitää kiinni.

En meinaa nyt tässä löpistä ihmeempiä vaan annan kuvien puhua puolestaan! :) 

Kampaajalta ja meikistä valmistaututtu.

<3


ihana siskoni, kaasoni ja hääkuvaajamme! :)






Kukkatyttönä asteli minun ihana pikku kummityttöni Ella. <3














Tämä onnellinen aviopari kiittää kaikkia ihania ystäviä ja perheitämme että olitte läsnä tuona tärkeänä päivänä. Te teitte sen mahdolliseksi että se päivä oli meille täydellinen. En voi uskoa että se päivä meni paremmin kuin osasimme edes haaveilla. Iso kiitos kaikille! :) <3

Sekä iso kiitos myös meidän molemmille ihanille valokuvaajille Johannalle ja Iidalle <3 Huikeita kuvia otitte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti