lauantai 31. tammikuuta 2015

Dockers & Converse


Mä niin kyllästyin yks päivä mun kenkiin jotka hajoo koko ajan ja vain siks että ostan jotain 20 euron rupukenkiä :D En ikinä ole panostanut laatuun, mutta nyt siihen sai tulla muutos. Sitä paitsi mun jalat on huonoissa kengissä jokseenkin menny ihan "pilalle". :DD Joten pitkän harkinnan ja etsintöjen jälkeen päädyin Conversen tennareihin joita oon jo pidemmän aikaa miettinyt ja halunnut mutten ole raaskinut ostaa (olisin säästäny pitkän pennin ostamalla sellaset jo suoraan, mutta kun oon tyhmä) ja sitten hieman erilaiset kuin tennarit, Dockersit :)





 Mustiin converseihin päädyin pitkän harkinnan jälkeen koska ajattelin niiden olevan kaikkein eniten käytännöllisemmät kun ei ollut varaa ostaa montaa väriä. Valkoinen oli vaihtoehtona myös, mutta saisin liattua ne todella nopeesti. Sekä musta väri sopii ainakin aina kaikkeen. :)




Näitä kenkiä oli myöskin mustana ja mietin myös näiden kahden värin välillä, mutta näistä tää ruskea vei voiton. Olin jo jonkin aikaa halunnut tämän väriset kengät, mutta en ollut varma kävisikö ne minulle tai sopisiko ne yhteen minkään kanssa, mutta onneksi otin riskin, olen ollut näihin todella tyytyväinen ja tullut sitä paitsi siihen tulokseen että ne mustat olisi ollut näissä kengissä liian tavallinen ja jopa hieman tylsä väritys.

Nyt muutaman päivän käytettyäni näitä molempia kenkiä, voin sanoa että olen erittäin tyytyväinen molempiin hankintoihini. Erittäin mukavat jalassa eikä kummatkaan ole kiristänyt tai puristanut mistään kohtaa. Enää myöskään jalkoihin ei satu kävellessä :) Happy happy me! 
Nyt olen sen oppinut että kenkiin panostaminen kannattaa!

Mukavaa viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti