torstai 8. tammikuuta 2015

Nopea reissu!

Pyörähdin tuossa about melkein viikko sitten pikapikaa iisalmessa. Mulla oli asunto juttuja hoidettavana siellä ja niinpä lähdin iskän matkaan sunnuntaina töiden jälkeen, oltiin joskus puolilta öin iisalmessa ja sit takas seuraavana päivänä junalla. En saanu töistä enempää vapaata kuin tuon maanantain niin täytyi sit käydä niin nopsaan hoitamassa äkkii, mutta kerkesin mä nähdä kavereitakin ja kävin moikkaamassa vanhoja työkavereita :) 
 
 Iskän luo päästyämme, vähän iltapalaa nassuun ja soffalle koisimaan. Kerkes nukkuakkin jotain 4 tuntia ja herätys että kerkee hoitaa kaikki asiat ja nähdä muutamia rakkaita.


 Pakkasta siellä oli jotain 15 astetta mutta tuntu todellakin paljon enemmältä. Ihan kirpakkaa oli kyllä kävellä ympäri kaupunkia :)
 Vanha työtantere <3


 Kävin suskin kanssa maxi cafessa syömässä kanasalaattia :P Oltiin suunniteltu jo etukäteen että kun tulen käymään niin käydään tuolla, tuo sallad oli kyllä niin hyvää.. nam :P
 Suoraan suskin luota köpöttelin S-markettiin Jossua vastaan, otettiin sieltä mukaan kaakaot ja minä tietty ostin myös rieskaa mukaan koska täältä etelästä sitä ei saa. :D




 Ja syöminen jatkui..:D hah oli kyllä todella täynnä noiden kahden aterian jälkeen.

 Rakas miro <3 Pikkunen ei olis tahtonu luopua minusta kun tahtoi olla vain sylissä kun olin lähdössä pois. ja tietty mullekkin tuli sitä pikkusta kamala ikävä <3<3

 Ja Junalla takas kotia!
Raskas oli reissu, ei voi muuta sanoa, mutta tulipahan asiat hoidettua ja todellakin nähtyä ystäviä. Ei sitä niin usein oo rahaa tai aikaa käydä siellä.  Matkalla takas kotia junassa mun vieressä istu joku about noin mun ikänen tyttö jonka kanssa juttelin niin se vaa huuli pyöreenä kahto ku kerroin miten lyhyen ajan takia olin lähtenyt noin kauas, sano ettei ikimaailmassa lähtis :DD Mutta minkäs teet!

Kohta onkin viikonloppu joka mulla on taas pitkästä aikaa vapana ja hyvä niin, sillä univelkaa on kertynyt kyllä jo sen verran ja tekemistä piisannut paljon joten ihana vain huokasta välillä :)

Onko teillä tiedossa jotain kivaa viikonloppuna? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti