sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Minu aakkoset!

Olen tässä joskus vuosien varrella nähnyt tällasen postauksen jossain jollain  ja se näytti niin kivalta niin päätinpä sitten toteuttaa tällasen itsekin :)

Apina. Ne on vaan niin söpöjä ja voisin itsekkin vaikka olla ;D
Bonsku. Meidän rakas pikku Chinchilla.
Candles. Niitä ei ikinä voi olla liikaa ja varsinkin tuoksukynttilät on aaaaiiivan ihania...lovelovelove <3
Deodorantti. En vaan voisi elää ilman tätä keksintöä.
Espoo. Vuoden asuttuani voin todeta että mainio paikka asua.
Fast and furious leffat <3
Games. Pidän erityisesti lautapeleistä.
Hajuvedet. Erityisesti vanilja, mansikka tuoksut.
Integra.
Juha. Rakas aviomieheni, elämänirakkaus ja tukipilarini! <3
Koti. Paras paikka koko maailmassa ja samalla se oma "turvapaikka" ;)
Lapsi. Tulevaisuudessa haluan yhden lapsen.
Miro ja Miska. Meidän perheen lutuset villikset. I will always love you!
Nöpö. Toinen rakas chinchillamme.
Ottaa rennosti. Parasta tekemistä mitä tiedän..haha. :D
Perhe. Perhekeskeisenä ihmisenä perhe on tietty tosi tärkeä ja ollaan paljon tekemisissä.
Qr koodi. Nyt vasta sain haalittua puhelimeeni tällasen ohjelman:)
Rakkaus <3
Salatut elämät. Ihanin sarja ikinä! Olen seurannut sitä alusta lähtien ja tulen seuraamaan niin kauan kuin se lopetetaan.
Terveys. Oon kyllä ollu onnekas kun olen pysynyt terveenä eikä ole ollut mitään flunssaa kummempaa.
Uni. Rakastan nukkumista, mitäpä siihen lisäämään?! :D
Valo. Rakastan valoa. On aivan ihanaa kun tulee kevät ja on pitkään valosaa.  Sisälläkään en ole ikinä pimeessä vaan mulla on kaikissa huoneissa valot päällä :DD
Whala beach hotel!
X-factor. Toisinaan ihan viihdyttävää katsottavaa.
Ystävät! Espooseen muutettua olen saanut ihania uusi ystäviä. :)
Zoo. Rakastan eläintarhoja. En pienempänä päässyt käymään niissä joten nyt vierailen aikuisiällä, mutta mitäs se haittaa? :D
Äiti. Ollaan hyvissä väleissä mutsin kanssa ja soittelemme päivittäin.
Öööö..??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti