torstai 21. heinäkuuta 2016

27th birthday

Siis vastahan mä täytin 20, muistan sen kuin eilisen. Miten tuo aika lentää kuin siivillä?! ;)
Nyt kuitenkin täytin 27 kokonaista vuotta. Mun toiveet päivästä oli saada mansikoita dipattuna suklaalla ja kylmä battery heti aamutuimaan ja nehän mä sain ja vielä paljon, paljon muutakin. 

Maailman ihanin herätys kun oma napero ja mies tulee herättelemään mua että aamiainen on laitettu valmiiks ja pääsin valmiiseen pöytään. 

Lahjojen lisäksi (postausta niistä myöhemmin) Juha yllätti mut viemällä mut minigolffaamaan ja sehän vasta olikin kivaa. Menen kyllä uudelleenkin. Aiemmin en ole ajatellut että se voisi olla hauskaa, mutta kyllähän se oli ja Julia oli mielissään mukana kantorepussa. 

Sit illemmalla mentiin syömään Donikan, Eerikan ja Sennin kanssa Classic pizzeriaan sekä vielä kahville Espresso Houseen. Ihanat <3 Mulla oli tosi kivaa!

Kotiin tullessa oli Jani kans käymässä kakku kaffella :)

Sit illalla vielä sipsujen kera leffaa rakkaan kanssa kahden, Julian jo mentyä nukkumaan!

Kaiken kaikkiaan ihan ihana päivä, minä tykkäsin. Sopivan rento, mutta kuitenkin sopivasti tekemistä ja hyvää syötävää. :P

-Jonna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti