torstai 22. elokuuta 2013

Kuulumisia

 Hengissä ollaan. Ei vaan oo ollut oikein mitään kirjoteltavaa eikä tullut mitään postausideoita mieleen joten siitä tämä hiljaisuus sekä kiire on myös ollut melkoinen. Pitkiä päiviä töissä ja sen jälkeen oon vain ihan kuitti ja tahdon maata sohvalla puol kuolleena ja möllätä telkkuu :P :D

Nyt tosin tuli varmaan monen viikon kohokohta kun ostin uuden talvitakin. Käväsin tuossa X-globella yks päivä (kun vihdoin jaksoin raahautua muuallekkin kuin töihin) :DDD ja siellä oli aivan upee untuva takki. Nyt en varmasti palellu ens talvena. Sit tossa eilen kävästiin sattumalta prismassa ja löysin sieltä upeet valkoset lapaset ja muhkean paksun valkoisen huivin. Sellasta olin tässä salassa metsästänytkin. :)

Takki X-globe 119,95€, Huivi ja lapaset Prisma 9,95€/kpl, Neule Seppälä 10€, Housut Kappahl 19,95€/kpl


Niin juu tapahtuhan meille jotain elämää mullistavaa...siiiis jooo päätin olla viime viikon torstai vai oliko se perjantai iltana kerrankin sponttaani (joo mun veli valittaa että oon joku mummo ku kotona nysvään) hahha en mä oikeesti oo mut aina ei vaa huvita lähtee mihinkää joo mutta taas asiaan eli sain idean lähteä yhtäkkiä illalla vielä käymään Varkaudessa. Siis ideahan lähti siitä että hukkasin töissä mun korun jonka ostin vain vähä aikaa sitten ja niitä oli New Yorkerissa..no tietty tahdoin lähteä sitä etsimään sieltä ja samalla ajeltiin sitten varkauteen kavereiden luo ettei tuntus niin tyhmälle ajaa vain kuopioon ettiin yhtä korua :DDD jooo ja se koru siis löytyi ja olin hyvillä mielin.

Mutta joo eipä tässä siis muuta..kuopio projekti on ja pysyy nähtävästi jäässä..on saakelin saakeli kumma ku ei työpaikkaa ikinä tuu. Alkaa jo kärsivällisyys loppua, mutta anyway hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Ootko laittanu hakemukset ihan kaikkialle kuopiossa mihin vaan pystyy? Tai siis mikä kiinnostaa? Ei ne työt kotiin tule, pitää niiden eteen vähän vaivaa nähdä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kaikki mahdollinen ja mahdoton on itse tehty, ei riipu meistä valitettavasti tämä :D

      Poista