keskiviikko 14. elokuuta 2013

Summer 2013

Niin se kesä sitten oikeestaan meni..liian nopeesti. Muistan päivän jolloin puhuttiin mun siskon kanssa et on vasta toukokuu ja todella lämmintä et koko ihana kesä on vielä edessä..noh se tuntuu eiliseltä, mutta siitä on aikaa 2 ja puol kuukautta. Miks kesä on niin lyhyt ja nyt alkaa tulla jo syksy ja talvi jota en kaipaa yhtään. No kuitenkin tässä olis erilainen postaus kuin yleensä..kokoan tähän nyt nimittäin minun kesäni kohokohdat. :)


Pakko myöntää että tää kesä oli varmaan tähän astisista parhain. Ekaksikin oli upeita ilmoja jolloin pääsin piknikille mun siskoni kanssa ja muutenkin vietettiin paljon aikaa yhdessä :) <3 mm.meijän yöreissut skoballa oli huiput ja ne jossun yökyläilyt meillä :P






Tän kesän yks mahtavimmista  reissuista oli aivan ihana tallinnan matka jonne mentiin juhannuksena ihanien ystävien kera.Vaikka tää olikin jo kolmas kerta kun tallinnaan mennään niin silti oli erilaista kuin ennen hauskaa tosiaan oli ja ilmat suosi. Miss this place! <3


Cheekin keikka mikael gabrielin kanssa. Meille oli oikeesti suuri ylläri että tänne tulis jotain sellasia artisteja joista itekin tykkää ja vois mennä kattomaan. Niin vain kävi ja käytiin kattomassa kaikka ja mahtavahan se oli.

Sain vihdoin myös hankittua tän rakkaus puhelimen. Olin aiemmin vain kaukaa katsellut tätä puhelinta, mutten ikinä ajatellut sitä itse hankkivani  varmaankin hinnan takia, mutta tässä se nyt on <3 vihdoin.. :)



Vietin myös omia 24-vuotis synttäreitä sekä meijän aivan ihastuttavan miro koiran 12- vuotis synttäreitä läheisimpien tuttujen ja perheen kanssa.



Isoista vastoinkäymisistä huolimatta päästiin tekemään reissu Tampereelle. Oikeestaan meijän vastoinkäymisistä oli jotain hyvääkin sillä nyt saatiin hyvää ja ihanaa piristävää matkaseuraa mukaan. Käytiin Särkänniemessä jossa mä en ollut ainakaan ikinä käynyt ja nuo suloiset delffiinit suorastaan veti mua puoleensa. Ja toi näsinneula torni on varmaan korkein paikka missä oon ikinä käynyt ja näkymät oli huikeat. Suosittelen käymään. Oli kyllä sellanen lifetime kokemus että...vai miten sitä sanotaan. :D

Vihdoinkin rohkaisin itseni ja menin ja otin tatuoinnin. Olin pitkään haaveillut siitä, mutta jostain syystä en ajatellut että miksi en ottaisi sellaista. Elämässä pitää tehdä kaikkee mitä haluaa, kerranhan sitä täällä vain eletään, joten unelmat todeksi. :)

Sit tehtiin shoppaus reissu kuopion matkukseen ja ikeaan. Mikäs sen ihanampaa kuin shoppaus <3

Sit käytiin äänekoskella ja tässä kuvassa siihen syy. Toisena autona siis tämä :D Tulipahan käytyä sit sielläkin päin päristelemässä, en varmaan muuten olis kyllä sinne päin lähtenyt :D


Raksulin kanssa tuli istuttua monet illat ja päivät rannalla, satamassa tai puistossa. ja nämä hetket ne on kullan arvoisia <3 Oli kyllä oikein jäätelökesä ja lämmintä mikäli kuin minä muistan. :)



Näitä ihania lämpimiä kesäiltoja tulen kaipaamaan <3 Sai vain istua rannalla auringon laskiessa ja kuunnella veden ääniä.

Tässä loppuun vielä minun kuuntelemiani kesä fiilistely kappaleita :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti