tiistai 18. lokakuuta 2016

Mystic Violet

Mun sisko värjäs joku aika sitten violetilla hiukset ja mä sain siitä kans intoa kokeilla violettia. Mulla oli joskus tumma ruskee ja siinä vähän kuulti läpi violetti, mut muuten tämä väri on jäänyt jostain syystä kokeilematta. (??) Siispä tietty innokkaana lähdin testaamaan. 

Otin astetta tummemman violetin kokeiluuni kun Jossulla oli. 
Tässä olis mun lähtötilanne.. hiukseni ennen värjäystä JA...
Värjäyksen jälkeen!

Itse tykkään näistä kyllä, mut jäi vähän mietityttämään oliko tämä sittenkin liian tumma mulle. Mulla tulee se efekti sit että näytän kauheen kalpeelta ja sitä en halua :S Jaiks. Eniten tuo violettisuus näkyy tuossa juuressa jossa oli siis vaaleempaa hiusta kuin latvoissa, mut hei näillä mennään ja eiköhän näihin totu :D

Mitä mieltä te olette?

-Jonna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti