maanantai 24. lokakuuta 2016

New tattoo!

Mä otin uuden, kolmannen tatuoinnin! Woooohooo! Super ihanaa! <3

Tässä tarina tän tatuoinnin takaa. Päätin jo siis kauan aikaa sitten, sillon kun meidän koirat oli vielä elossa, että otan niiden muistolle sitten tassu tatuoinnin. Yksi tassu molempien koirien muistolle! Sen verran rakkaita ja tärkeitä ne pienet oli mulle ja tosi lähdellä mun sydäntä. Näin en koskaan tule unohtamaan heitä.

Kävin pari viikkoo sitten varaamassa aikaa One eye tattoolle Helsinkiin ja nyt lauantaina mulla sitten oli aika sinne. 

Mua jännitti ihan sikana vaikka oonhan mä ottanut kaksi jo aiemmin, mutta..ranne on mulle jotenki kipuherkkä ja arka kohta. Silti se oli paras paikka ottaa se. 
Ja otin aiemmat tatuoinnit Kuopiossa joten tästä paikasta mulla ei ollut mitään hajua..sen verran että kuulin ihmisten kehuvan paikkaa ja siksi uskaltauduin itsekkin testamaan tän mestan.
Tässä viimenen kuva ranteesta ilman uutta kaunistusta.


Tämä käden tai neulan jälki on siis Kimin tekemä, joka teki hyvää työtä. Tosi positiivinen kokemus tuli kyllä. Ammattimainen ja mukava palvelu. 

Rakkaiden koirien muistolle;

Miro Diza 20.7.2001-16.11.2015
Miska 16.2.2006-5.8.2015

Ikuisesti sydämmessä <3

-JONNA-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti