tiistai 24. joulukuuta 2013

Minun elämäni 10 tärkeintä asiaa!


 Moikka! Teki tässä mieli tehdä ajankuluksi postausta kun ei yhtään nukutakkaan joten aattelin tehä tällasen 10 asiaa mitkä on mulle tosi tärkeitä. :) Näin joulunahan olisi hyvä vähän miettiäkkin mitkä asiat on tärkeitä ja tekee onnelliseksi. <3

1. Yksi tärkeimmistä asioista on oma kulta..tuleva aviomieheni..uuh kuullostipa se hyvältä ja uudelta ;) Mutta anyway.. joskus oli aika kun minusta tuntui ettei minua halua kukaan tai ainakaan kukaan ei voi ymmärtää huumoriani tai minua mutta kuitenkin kun vähiten sitä odotin, löysin elämääni samanhenkisen ihmisen joka ymmärsi minua ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. Olen joka päivä niin kiitollinen siitä että tapasin Juhan ja saan viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Vaikka siitä on jo 5 vuotta kun tavattiin, ollaan me siltikin vielä yhtä rakastuneita <3 Imelää vai mitä? :D 


2. Rakastan myös ihania siskoani ja veljeäni sekä muuta perhettä.  Ilman niitä elämästäni puuttuisi paljon. Olen onnellinen että meillä on niin hyvät ja tiiviit välit myös vielä näin isompanakin. Heidän kanssaan vain on sellainen erityinen side ja he ymmärtävät paljon asioita joita toiset eivät ikinä voi ymmärtää. :) Joten perhe on yksi elämäni tärkeimmistä asioista. <3




3. Erittäin tärkeitä minulle myös ovat meijän ihanat lemmikit, villakoirat Miro ja Miska sekä Chinchillat Nöpö ja Bonsku. Elämä on hauskempaa kun on tällasia ihania lemmikeitä..pikku vintiöitä :D <3 Ei sitä enää osais elää ilman eläimiä. 



4. Ihanat, rakkaat ystävät Suski ja Hilkka . Mitä elämä olisikaan ilman ystäviä? Noh siitäkin on kokemusta, mutta nyt olen löytänyt ja tutustunut ainakin kahteen maailman ihanimpaan ystävään. :) <3 Ihanaa välillä pitää tyttöjen iltoja ja höpötellä niitä näitä tai syvällisiä. 

5. Työkaverit/kaverit. Minulla on kyllä maailman parhaat ja ihanimmat työkaverit. Töihin on kiva mennä kun on hyvä porukka. <3 



6. Upea koti jota rakastan. Koti on aina ollut minulle tärkeä jossa saa rentoutua ja olla ihan omissa oloissa piilossa muulta maailmalta :P

7. Iphone. Minulle tärkeä on myös tämä minun upea puhelimeni jonka sain vihdoin ostettua. En tiedä olenko ihan normaali kun kiinnyn tavaroihin ;D

8. Uuuh kesä..tuu jo <3

9. Rakas ihana kummityttöni Ella Maria. Ensimmäinen kummilapseni ja minulle niin rakas. Harmi vain että näemme niin harvoin. <3

10. Minulle tärkeä ja rakas on myös meidän auto Integra. Kaikki ei siitä tiennytkään että meillä meni autosta moottori paskaksi tässä puolisen vuotta sitten ( ei omasta syystä vaan erään autokorjaamon joten vitusti kiitos sinne) Asiasta tulossa angstia vielä kunhan asia on kokonaan selvinnyt, mutta siis joo koko sen ajan kun tämä kaunokainen pötkötti korjaamon pihassa meikä oli aika maassa..varsinkin ne ekat päivät kun se hajos ja pahin painajainen oli tapahtunut. Joku ei ehkä saata käsittää tätä miten joku rakastaa autoaan, mutta meillä se on jotenkin ehkä verissä ja jos on hieno auto eikä mitään tavan romua niin kyllä siitä tahtoo pitää hyvää huolta :) Anyway..nyt se saaatiin tänään takas ja tunnen oloni heti enemmän omaksi itseksi. :)

Siinäpä nyt muutamia tärkeitä asioita elämässäni :)
Joten eipä tässä nyt muuta kummempaa hömppää kuin oikein mukavaa joulua ja joulusta varmasti postausta tulossa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti