keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Kuka minä olen?

 
Ajattelin jakaa teidän kanssa muutamia faktoja itsestäni joita en muistaakseni ole jakanut teidän kanssa. Joitain random juttuja, et millanen muija täällä tätä blogia kirjottelee. 


 Minä olen..
  • Se joka nauraa aina äänekkäimmin
  • Jolla on väsyessään aina melko hölömöt jutut :D
  • Se joka rakastaa kaikkea kaunista ja teen aina kaiken tyylikkääästi..ainakin omasta mielestä :D hehe
  • Se joka saattaa aina välillä vaipua kauheeseen itsesääliin :P Slurps
  • Se joka ei osaa sanoa ei ja jos niin teen, tulee siitä kamala omatunto. :/
  • Ihminen joka laittaa toisten tarpeet omien edelle. Mieluummin kärsin itse kunhan toisilla on hyvä olla. Tosin viime aikoina olen koittanut ajatella ennemmin itseä ja omaa perhettä, mikä meille on hyväksi ja parhaaksi?
  • Se joka saattaa vaikuttaa joskus torjuvalta ja "kiukkuiselta", mutta sitä en ole
  • Vähän ja ehkä vähän enemmänkin outo :D hehe 
  • Se joka on koko ajan suunnittelemassa uusia juttuja ja mielellään myös totetutan ne heti jos mahdollista.
  • Kaikkea muuta kuin kärsivällinen. 
  • Huumori ihminen ja rakastan pelleilyä. :P
  • Olen just se tyyppi joka elää ehkä liikaakin menneessä eikä nykyhetkessä. Pittää välillä aina vähän herätellä itseä elämään hetkessä, tässä hetkessä. 
  • Se joka ei tulisi toimeen ilman musaa
  • Se joka vois istua telkkarin ääressä montakin tuntia liikkumatta yhtään minnekkään.
  •  Joka inhoaa yli kaiken kaksinaamaisuutta, valehtelua ja epäoikeudenmukaisuutta.
  • Olen se joka on kauhean perso makealle :P
  • Olen se joka syö kun ahdistaa tai ärsyttää joku.
Kaiken kaikkiaan kaikkine vikoineni ja ärsyttävine piirteineni, se olen minä. Jos minussa ei olisi näitä ominaisuuksia, se en silloin olisi minä. I love just to be me! 
 
Ihanaa keskiviikkoa! <3
 
 -Jonna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti