keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Suunnitelmat syksylle!


Mä en tiiä mikä siinä on että kun tulee syksy niin mä alan sillon suunnitella kaikkee muutosta ja joitain "projekteja" :D No niin kävi tänäkin vuonna. 
Oon suunnitellut jo ainakin seuraavaa tälle syksylle..

  • Hiustenvärin päivitystä
  • Herkutonta kuukautta
  • Lisää liikuntaa/Lenkki- illat käytäntöön?! :D
  • Uuden tatuoinnin suunnittelua ;)
  • Kenties pohjoisen reissu ennen talvea? 
 Onko teillä mitään suunnitelmia syksyksi?
-Jonna-

2 kommenttia:

  1. Moi! Oon seuraillut sun blogia jonkun aikaa. Kiinnostais tietää, miten teidän perhe ruokailee/millaset ruokailutottumukset on yleensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mukavaa kuulla, että olet seuraillut blogiani :)Toivottavasti olet tykännyt myös?:D Ööhömm meidän ruokailutottumukset? Mitenkähän mä kuvailisin :D Julia nyt ainakin syö 5 päivässä soseina kasviksia, marjoja, hedelmiä, lihaa ja viljatuotteita. Me itsekkin aika lailla samoja ja tietty täysjyvä pastaa ja riisiä myöskin. Teen useimmiten ruuat itse niin julialle kuin itsellemmekin, joskus sorrutaan hakemaan valmista :D :/ Meillä itsellä ei yleensä ole kuin aamiainen puuroa ja jogurttia/rahkaa, sit välipala ja iltaruoka. Iltapala jää välistä. :D Leipää me ei enää syödä ollenkaan, ollaan vaan ihan näkkärillä :P
      Joskus myös sorrutaan vähän enemmän herkutteluun ja toisinaan ei ollenkaan :S vähän vaihtelee.

      Tästä nyt tuli kauhee selostus ja en tiiä vastasko se sun kysymykseen et mitä ajat takaa :D mut noin niinko suurinpiirtein.

      :) -Jonna-

      Poista