torstai 29. syyskuuta 2016

My life lately

Meijän elämä tällä hetkellä ja viimesinä viikkoina on ollut melkosta myllerrystä, draamoja ja päätöksiä. Tuntuu että paskaa sataa päälle nyt ihan olan takaa. Pää on meinannut levitä liiasta ajattelusta, mutta haluan uskoa että tulee myös niitä parempia aikoja ja kaikki selviää. Ainakin mulla on maailman ihanin perhe ja niin kauan kun me kolme pidämme yhtä niin kaikki selviää. Lisäksi mulla on maailman ihanimpia ystäviä.<3 :)

Nyt kuitenkin haluan tässä keskittyä enemmän niihin arjen pieniin positiivisiin asioihin :) <3

On ollut suunnattoman ihanaa kun Jossu on viettänyt meidän kanssa tosi paljon aikaa. Ollaan ulkoiltu kolmisin (Jossu, Julia ja mä). Ollaan monena päivänä tehty jotain hyvää välipalaa. Vaikkei me niin mitään ihmeellistä olla tehty, silti oman siskon läsnäolo on piristänyt päivää! <3

Sit myöskin alotettiin Jossun ja Juhan kanssa kuukauden mittainen herkkulakko. Nyt on 4 päivä ollut tänään menossa ja ihme kyllä ei oo ees tehnyt tiukkaa. Aina aiemmin mulla on ollu kauhee himo suklaaseen varsinkin näinä ensimmäisinä päivinä. :D

Kävin myöskin maanantai iltana Eerikan kanssa Helsingin puolella kahvittelemassa piiitkästä aikaa. En ollut eerikaa nähnyt aikoihin :/ Kuin terapeuttista oli jutella ihmisen kanssa joka tajus niin hyvin?! :) Ihanaa.Samalla käytiin ottamassa nää muutamat asukuvat.
Sit jossu kävi kaverinsa kanssa Tukholmassa ja minä sain tällasen ihanan muumi mukin tuliaisena :P <3 En ookkaan nyt tahtonut juoda mistään muusta kuin tästä.
Oon myös Julian nukkuessa päikkäreitä (ruhtinaallisen tunnin) kerennyt ite vähän rentoutua syömällä rauhassa, kattomalla lempi sarjoja ja ihan vain ottamalla pieniä nokosia. 

 Huomenna onkin jo perjantai, ihanaa! 
Rentouttavaa torstai iltaa! 

-Jonna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti