perjantai 19. heinäkuuta 2013

Normal life

Nyt täytyy kyllä myöntää ettei viime päivät oo ollut mitään herkkua tai helpoimmasta päästä. Suurimmaks osaks mun elämä on ollut ihanaa ja melkoisen  helppoa lukuun ottamatta pieniä vastoinkäymisiä. Viime päivinä tosin sato tuota paskaa päähän ja olo oli kurjaakin kurjempi. Jotenkin tuntu vaan ettei tätä kestä. En ala täällä sen kummemmin asiaa tilittämään ja vellomaan mistä oli kyse, mutta kuten olen varmaan aiemmin sanonut että päivitän täällä mun elämästä kaikkea enkä vain niitä parhaita asioita vaan saatan kertoa huonoimmistakin kokemuksista, sillä jokainen tietää ettei elämä aina oo ruusuilla tanssimista vaikka joku antais niin ymmärtää. Mutta eiköhän se elämä kuitenkin voita ja kaikki selviää ennenpitkää..tai niin ainakin tahdon uskoa. :D ja onhan mulla maailman paras mies jonka tuella ja kannustuksella jaksan seuraavaan päivään. Yhdessä eteenpäin. <3



Tänäänkään ei aamu kyllä alkanut mitenkään ihailtavasti. Nukuin nimittäin pommiin ja olin melkein myöhästyä töistä. Voi jeeesus..kun sanon suoraan, tuli kyllä hoppu. :D hah..ehdin kuitenkin kun skippas laittautumisen. :) Muuten päivä oli ihan jees, loppupäivä menikin synttäreitä järkätessä ja siivoillessa sekä leipoessa. (nyt pitää vaan toivoa että kakku on syötävää) Niin mulla tosin huomenna on synttärit ja lomakin alko nyt <3 ihan jees ja olen kyllä loman tarpeessakin. :)

Sit tän päivän ihana ylläri :)

Ihana ystäväni oli lähettänyt minulle synttäriyllärin joka tuli tänään postissa :) <3 ihana..

Ja tilaamani kuoret saapuivat.. :)

Jooo että sellasta, mutta mukavaa viikonloppua. Toivotaan että saan huomenna aikaiseksi synttäripostauksen :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti