lauantai 16. helmikuuta 2013

Kuulumisia

Vitsit oli muuten hyväntuoksuista suihkusaippuaa.




Lomaa jäljellä enää huominen..nopeesti se vain meni enkä mä muista mitään mitä mä oon tehny..paitsi odotellut uusia huonekaluja. :D Maanantaina se olis sitten raahauduttava töihin, mutta onneks menen vasta kahteen joten saa nukkua vielä pitkään. Toisaalta mä menenkin mielelläni taas töihin ni näkee työkavereita ja muitakin ihmisiä. Kävishän tää olo tylsäks jos ei muuta oliskaa ku lomaa. 

Huomenna meinattiin tehä sellanen herkkuaamiainen taas kerran..kun keksis mitä tekis? Vois ottaa oikeestaan ihan tavaksi tehdä aina sunnuntaina kunnon aamiaisen. 

Tässä yks päivä me sit päätettiin lähteä kahden kaverin kanssa juhannuksena tallinnaan..vitsi en malta odottaa sitä. Tässä ollaan siitä unelmoitu melkein koko päivä ja ainiin kävinhän mä siinä välissä lenkillä joka kesti 1 tunti ja 45 min. Aatelkaa, en koskaan käy niin pitkää lenkkiä. Sen jälkeen kyllä olikin toinen polvi kipee. :/ ja huomenna uudelleen. :) Pitäähän mun olla kunnossa ku sinne lomalle lähdetään sillä meijän hotellissa on kylpylä samassa :D  Minä kun en oo ikinä ollut edes kylpylässä.

I have one day left on my holiday. It went so quicly and on monday I have to go to work, but I`m happy that my work starts 14pm. I can sleep late. Same time I`m sad that the holiday is over but at the same I`m happy to go work again. I can see my co-workers and other peoples. And its nice to see what new is in there. 

Tomorrow we thouht to do a breakfast propally..and the nice one. Usually we just eat like bread or just drink a coffee. 

And I have some news. We deside to go to Tallinna with our frends at the summer. We would be 2 nights on the hotel witch has a spa on the hotel, I mean. I cant wait the trip. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti