torstai 21. helmikuuta 2013

ylös, ulos ja kaupungille!









Joo juha osti ittellesä sipsuii ja minun piti tietty kuvata ne, joten en ole alkanut mässään herkkuja vaan linja pitää. :D


Tänään oli mulla sitten vapaapäivä..niinkun eilen ja toissapäivänäkin. En tosin oo nyt hirveenä postaillut kun ei ole oikein ollut mitään ihmeellistä. Mut tänään me sitten Jossun kanssa lähettiin kaupungille kun sillä loppu koulukin aikaisin. Oli tarkotus just ottaa kuvia ni vois tehä postauksen, ja kyllähän noita kuvia tulikin. Ihme tosin oli että ne melkei kaikki vielä onnistukin. Yleensä minäkun näytän aika pöljältä kaikissa kuvissa. :D Jospa tää vuosi 2013 olis sellanen ihmeiden vuosi jossa kaikki menis kerrankin eritavalla ja sais tehä kaikkia uusia juttuja. Viime vuosikun tahto vain junnata paikallaan. :/ 
 Joo kaupungilta ei kylläkään löytynyt mitään. Käytiin kyllä niinku kaikissa tän kaupungin vaatekaupoissa mutta mitään ei löytynyt..aika tylsää. Mut kävästiin sitten lohdutukseksi kahvilassa limulla. 

Päivä on kyllä mennä töpötellyt todella nopeeta. Just ihana tällanen vapaapäivä jolloin voi vain tehdä kaikkea kivaa..esim pelaa scrabblea jonka sain joululahjaksi :) 

Niin ja tosiaan, tää vuos on kyllä jotenkin ihmeellinen siinäkin mielessä, että minä kunnon sohvaperuna olen päässyt vihdoin siitä sohvasta irti ja ulos lenkille. Minulle jopa tulee siitä hyvä olo. :D Käytiin äiskän ja jossun kanssa pitkä lenkki eikä sekään juurikaan tuntunut missään. Hyvä minä! 

Mutta siinä kait ne tärkeimmät sitten tulikin.  Huomenna sitten työpäivä ja saa nähdä mitä päivä tuo taas tullessaan. :)

ps. Sori en jaksanut muoksia noita kuvia. :))

2 kommenttia: