maanantai 29. joulukuuta 2014

Kuulumisia ja uudenvuoden suunnitelmia! :)






Moikka! Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu ainakin hyvää. Mulla on tänään vapaa päivä jota viettelen rauhassa kotona ollessa iskän ja koirien kanssa. Tuli nukuttua pitkään jonka jälkeen lähdin koirien kanssa ulos kirpeeseen pakkasilmaan, siellä itseasiassa juuri mietin miten onnellinen olen tällä hetkellä ja kaikki on hyvin. Se on ihana tunne. <3

Täällä myöskin odotellaan innolla uutta vuotta. Onko teillä mitään uudenvuoden suunnitelmia? Täällä päin me ainakin mennään (jani, iskä, minä ja Juha) Stadin puolelle, siellä on ihan illalla jonkunlainen uudenvuoden juhla joka päättyy ilotulitukseen :) Jännää mennä kun ei olla ikinä oltu, yleensäkkään uutena vuotena ei olla tehty mitään ihmeempiä kuin oltu kotona. Sitä ennen mulla olis kuitenkin vielä huomenna työpäivä ja sitten ne pari vapaata :) jess!!

Kuvat otettu tässä viime viikolla kun käytiin Jossun kanssa reippailemassa ja räpsimässä kuvia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti