keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Uudet pokat!

Tässä yks päivä vanhoja kuvia selaillessani esiin tupsahti vanha valokuva jossa mulla oli jossun "leikki" lasit päässä..siitä sain idean?? Miksi en ostaisi sellaisia oikeasti? Mulla on aina ollut sellaset tosi pienet lasit tai nyt jo monta vuotta tollaset neliskanttiset ja nyt mua kiinnosti todella kovin tällaset tyyliltään niiin erilaiset ja isommat lasit joten marssinpa lähimpään spacsaversiin ja ostin itselle lasit :) Tässäpä teille vähän kuvia niin vanhoista kuin uusista vertailun vuoksi. :D

ENNEN







JÄLKEEN  
Mitäs piditte? Kummat teidän mielestä kävi mulle paremmin? Itse ainakin rakastan näitä uusia laseja ja näkökenttäkin on paljon laaempi :D love love love <3
Ainakin pari työkaveria sanoi että nää käy mulle tosi hyvin ja samaa mieltä oli siskoni! :)
Kiitos!

Ja...Oikein mukavaa uutta vuotta, olkaahan kiltisti! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti