torstai 25. joulukuuta 2014

Meidän joulu!

Tänä jouluna keräännyttiin kaikki meille tänne Espooseen. Sunnuntaina tultiin joulunviettoon ja kävästiin siinä sitten jo hyvissä ajoin hakemassa jouluruokaa, mä niin tiesin että maanantai ja tiistai on kaupat varmasti jo niin tukossa ja ruoka alkaa olla loppu ja oikeessahan minä olin. Jo sunnuntaina esim. joulusuklaat oli melko vähissä ja minä en tietty saanu tänäkään vuonna sitä suklaata kun olisin halunnut (tyhmä kun olin ja en ostanut jo ennakkoon kun sitä vielä oli) :D




Meidän jouluun on kuulunut perinteisesti syömistä, yhdessä oloa, pelailtu pelejä, nukuttu pitkään, ahmittu suklaata yms. Hauskaa on ollut ja saanut ihan vain rentoutua!










Joulupukki kävi kyllä myös, mutta niistä sitten tulossa postausta erikseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti