perjantai 26. joulukuuta 2014

My christmast presents 2014!

Niinpä se joulu sitten meni.. vähän liian nopeesti jos minulta kysytään. :P Mutta palataanpas ajassa sen verran taakse että esittelen saamani joululahjat joista lupasinkin erillistä postausta. Sain kaikkea pientä kivaa joille varmasti löytyy kyllä käyttöä :) <3

 Juha oli ostanut mulle älykellon ja rakastuin siihen kyllä totaalisesti. En ollut edes maininnut että tahdoin isompaa kelloa mutta sain sellaisen kuitenkin. I totally love it! <3
 Ja tietty tuli kivasti suklaatakin..nyt ihan öhkynä kun tullut syötyä niin paljon suklaata. Hyvä nyt vuoden alusta TAAS koittaa elää vähän terveemmin :)
Töiden puolesta saatiin tollanen pyyhesetti Hampton Republic 27. Aivan ihanan tuntuset ja niillekkin löytyy varmasti käyttöä, ei niitä mun mielestä ole ikinä liikaa.
 Minulle ja Juhalle yhteisenä lahjana tullut rallipeli iskältä. Me kun tykätään noista lautapeleistä!
 .......ja tämä Juhan vanhemmilta. Oltiin tätä katsottu itsekkin että pitäs ostaa, mutta saatiinkin se lahjaksi. Nyt ollaankin pelattu tätä jo useampaan otteeseen tässä pyhien aikana :D

 Äidin ja mummon yhteinen lahja. Ihana kynttiläkippo.. minä kun todella tykkään polttaa kynttilöitä <3

 Veljeni Jani oli yllärinä ostanutkin meille kaikille jotain pientä ja minä sain tollasen super söpön apinan ja kynsisetin. Jotenkin Jani vaan ties miten huonossa kunnossa mun kynnet aina on :D <3
 Iskältä sain lisäksi vähän lukemista. Olin jo pitkään halunnut/aikonut joskus ostaa unikirjan, mutta en sitten ollut saanut niin paljon aikaiseksi. Olin niin Happy Happy kun sain sen vihdoin! :)
 Ja hieman kosmetiikkaa ystävältäni Hilkalta ja töistä meidän myymäläpäälliköltä.
 Suskilta sain tällaisen korun, aivan ihana! :) <3

Mitäs te saitte lahjaksi? tuliko tarpeellista? :)

Mukavaa perjantai illan jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti