perjantai 8. maaliskuuta 2013

Naisten päivä


 Ensinnäkin tahdon toivottaa näin vähän myöhässä kaikille ihanille muijille hyvää naistenpäivää. Toivottavasti jokaisella oli ihana päivä. :) Itsellä ainakin oli, ensinnäkin mulla oli vapaa päivä ja sain ystävän meille kylään. Oli ihana höpistä kunnolla ja naurettiin vedet silmissä. Sitten rakas ihana mussukkani mun oli ostanut mulle kukkia, suklaata ja energyn. :) tooosi sulosta. <3 (kuva näistä tässä postauksessa viimeisenä)


Viikko tosissaan hurahti todella nopiaa töitä tehdessä. On kyllä ollut työntäyteinen viikko mutta nyt sai tänään hieman huilia. Äiskä tuossa aamulla värjäsi mun hiukset taas vähän uudenpaan kuosiin :D

Sit on jotenkin kamala morkkis kun ei ole ehtinyt koko viikolla lenkille. Toivotaan nyt että ensi viikolla sää suosii niin pääsis lenkille kun olis tuota vapaata tiedossa. 


Mitäs muuta, eipä tässä kamalasti oo ehtinyt mitään tapahtua. Muutamia kuvia olen kiireen keskellä ehtinyt ottamaan.


Ja illalla tuli vielä käytyä mummon luona ilta kahvilla. Se oli vähän laitellut meille "iltapalaa" :) 

Huomenna sitten tiedossa työpäivä, iltapäivästä varmaan Jossulle kylään. 

ja tässä se kuuluisa naistenpäivä ylläri

Suloinen, eikö?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti