keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Päivä jona satoi lunta

Siis blööh..tänään on ollut aika kakkeli päivä. Koko päivän on vain satanut lunta, lisää lunta ja vielä lisää lunta. Siis en niin kestä enää. Millon tää lumen tulo loppuu??? Yön aikana oli satanut aivan hirveästi lunta ja minä nokkelana tyttönä laitoin tennarit kun lähdin aamulla kävelemään töihin. No arvatahan saattaa että kengät olivat täynnä lunta kun pääsin perille. Että hyvä minä. 

Noh, työpäivä oli todella lyhyt ja tässä olis nyt 4 päivää vapaata. Koitan tehdä sen asuntopostauksen kun ihmiset (2 ihmistä) on sitä kyselleet ja ehdotelleet. :) Ja kyllä mä oikeestaan itsekin sellasen tahtoisin tehdä sillä mitään muutakaan erikoista ei ole nyt tiedossa jotta olis jotain mielenkiintoista postattavaa. 

Sitten tässä toissapäivänä kuulin tai sain sellasen täydellisen yllärikysymyksen. Tahtoisinko ryhtyä Juhan siskon tyttövauvalle kummiksi? no tottahan toki minä ryhdyin. Saanpahan ostella sellasia söpöjä vauvojen vaatteita lahjaksi :) 

Sit jotenkin ihan kyllästyin mun talvitakkiin joka on ihan nukkaantunut. Olisin tahtonut uuden, mutten mistään enää löytänyt. Täytyy kait odotella niitä lämpimiä ilmoja että saa rueta käyttämään kesätakkia. :)) Sit taas rupesin ajattelemaan sitä tatuointia. Mä vähän niinkun päätin jo viime vuonna että otan tatuoinnin ja vieläkään en ole sitä saanut aikaiseksi, mutta uutena vuotena päätin että vuosi 2013 tulisi olemaan mielenkiintoisempi ja itse vaikuttaisin siihen että mulle tapahtuskin jotain uutta, joten jospa saisin kerättyä rohkeuteni ja ottaisin sen tatuoinnin..vihdoinkin :)

Niin eipäs tässä oikein kummosempia ollut, mitään en oo tänään kuvaillut (harmi), mutta tässä muutamia kuvia arkistojen kätköistä. :)







Vanhaa :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti