sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Pientä päivittelyä

Siis että voikin mennä niin nopeeta nää päivät. Mulla on ollut viimeiset neljä päivää vapaata ja nyt onkin jo viimeinen päivä menossa. :) Siis mitä mä oon nää kaikki päivät tehnyt ku ei muista mitää. :D heheh..mutta joo..

Eilen oli siis lauantai ja käväsinpäs kattomassa meijän pientä vanhaa ukkelia miroa ja iki-ihanaa syssaaa sekä iskää ja Jania :) Jossun kanssa lähettii sitten aikaa kuluttaan Halppikseen. Tuli siellä sitten käytyä siinä kahvilassa. 


 
Siis oli aivan ihnaaa muumilimsaa. :P Sit sain jonkun ihmepäähänpiston ja minäku olen niin iiiihana sisko niin ostin pikkusyssalleni eyelinerin ja peitepuikon :) wihii!! Oli kyllä aivan mukavaa pitkästä aikaa rupatella kaikkee ja kertoa kuulumisia. En ollut tainnut käydä ku viikko sitten siellä viimeks..kuten sanoin ni toi aika menee kyllä niiin nopeeta. Ajatella kun jo kolmen kuukauden päästä on juhannus! siis täh? ja jooo meillä sillon se matka, jippii! :)

nä aamuna sit tajusin että kyllä tää mun laihdutus on tainnut onnistua siinä mielessä, että mun maha on jo pienempi :D jeijj!! ihanaa ja kyllä mulla onkin paljon kevyempi olo. 

Mikä ihana ilma eilen olikaan!

 
Sit illalla kun kotiuduin oli ihanaa vaa tehä hyvää ruokaa ja kotiutua pehmeälle sohvalle viltin kanssa. Tuli katottua taas iholla sarjaa ja CSI..Siis mä oon kamala telkkarin orja. Iskä siitä jo joskus mulle aikoinaan sanokin ja ihan tottahan tuo on. Varmaan sata sarjaa joita seuraan eikä yksikään saa jäädä välistä :D

Uuu..pääsiäispupu kävi ajoissa :P

Jooo tuli kindereistä näin söpöjä elukoita :) Illalla sitten innostuttiin vaan touhuamaan näiden kinder ylläreiden kanssa, ollaan meki lapsia :D hhehehe.

Mutta joo tänään näkys kans olevan ihana ilma joten jospa sitä tänään hieman ulkoilis. Ja huomenna työt kutsuu.

2 kommenttia: