sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Haaste

Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. :)

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa itsestäni:

1.Minulla on 2 chinchillaa
2. En osaa rentoutua, vaan pitää olla koko ajan tekemistä :D
3. Lempi vuoden aikani on kesä
4.Haluaisin opiskella espanjaa
5. Minusta matkustelu on ihanaa
6. Lempivärini on mm.Oranssi
7. Rakastan eläimiä
8. Minulla on aivan liikaa unelmia :)
9. Asun pienessä kaupungissa
10. Katselen paljon leffoja
11. Olen iloinen ja huumorintajuinen

Haastajan keksimät kysymykset minulle:


1.Kuinka vanha olet?
- 23 nyt mutta heinäkuussa synttärit 

2.Kerro luonteestasi? (vähintään kolmella sanalla)
- Iloinen, positiivinen ja puhelias 

3.Lemmikkisi?nimet?
- 2 chinchillaa Nöpö ja Bonsku sekä vanhemmilla 2 koiraa Miro ja Miska 

4.Millä keikoilla olet ollut,ja ketä katsomassa?
- Antti tuiskun keikalla, mutta kesällä kattomaan Cheekkiä 

5.Omistatko Facebook profiilin?
- kyllä 

6.Unelma?
- Muuttaa täältä kylmästä suomesta pois 

7.Minkä tyylistä musiikkia kuuntelet ? esimerkkejä ?
- Dancea ja poppia.  

8. Lempi blogisi? (linkkiä)
-  http://yohanna-m.blogspot.fi/

9.Mitä päälläsi on tällä hetkellä?
- toppi ja legginssit 

10. Meikattua vai meikitön?
- Tällä hetkellä meikitön 

11. Hiukset kiinni vai auki
- Auki





En nyt haasta ketään, koska tein tämän saman haasteen jo vähän aikaa sitten, mutta koska minulle oli tämä laitettu halusin tämän tehdä kuitenkin uudelleen. Pidän niin kovin kysymyksiin vastaamisesta ja kirjoittamisesta :)

2 kommenttia:

  1. oih olen otettu että mun blogi on sun lemppari <3 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo se on vaa niin ihana :) ja oleppas hyvä vain.

      Poista