torstai 4. huhtikuuta 2013

Thursday

Uuuh..mika ihana paiva tanaan onkaan?!! Aurinko paistaa ja linnut laulaa sekä lämmintä on jo 6 astetta. Sieltä se kesä tulee. :) lumetkin on ihanasti alkanut sulaa.

Aamulla käväsin tossa lenkin ja kävin moikkaamassa iskää ja mummoa töissä. Sit pidin vielä reilun puolen tunnin treenit kotona. Tuli kyllä hyvä olo taas. :D Siis itekki tässä ihmetelly että miten mä oon jaksanut näin pitkään tätä minun laihdutusdiettiä. Siis varmaan just siks että nyt mä oon niin tosissani ku ikinä voin olla. En kyllä repsahda tällä kertaa niinkuin aiemmilla kerroilla. Lupasin että vuosi 2013 on erilainen vuosi. 

Sit vetäsin tällasen iiihanan nami aamiaisen :P

 
Joo sit päivällä käytiin vähän kävelemässä ja mummon luona päivä kaffella. Eipäs tänään mitään muuta ihmeellistä, nautitaan olostamme, kuunnellaan musaa ja istutaan parvekkeella kun aurinko sinne jo lämmittää.




Todays outfit :)


Mummo laitto taas ihanaa välipalaa






Huomenna olis sitten työpäivä. Menen vasta kolmeen joten kerkeää aamulla käydä taas lenkillä. Sit oliskin viikonloppu ja vapaata. Olis ihanaa kyllä käydä varkaudessa kavereiden luona, pääsis hetkeks pois täältä iisalmesta mutta katotaan nyt ja saattaahan niillä olla töitäkin :) Jotain pitäs keksiä ettei tylsisty kuoliaaks. :D

2 kommenttia:

  1. Haaste sinulle :) http://itellformylife.blogspot.fi/2013/04/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia haasteesta, saatanpa sen ajankuluksi tehdäkkinvaikka yhden tuollaisen jo aikaisemmin olen tehnytkin :)

      Poista