keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

happy, smiley day!

uuu, mikä ihana ilma tänään on ollut. Aamulla tosin oli melkoisen kylmä ja harmaan näköstä kun ei aurinkokaan paistanut, mutta näin päivemmällä rupes aurinkokin paistamaan. 

Mulla oli aamu vuoro töissä joten loppu päivä jäi aikaa vaan ottaa rennosti ja fiilistellä. Jees päivä kyllä tänään, töissä meni mukavasti ja tekemistä on ollut vapaa ajallekkin. Tehtiin herkkuruokaa (tai siis juha teki :D ) ja minä väsäsin terveellistä salaattia..taas vaihteeks. :) ja jossun kanssa käytiin vähän skoba ajelulla. Kävin mä myös moikkaamassa meijän ihania koiruleita. 






Mä en niin malta odottaa että alkaa ilma lämmetä. Olis kesälle niin paljon suunnitelmia. Tänäänkin koko ajan vain haaveillu siitä tunteesta kun pääsee esim. särkänniemeen kattoo delffiinejä (mitä en oo ikinä nähny luonnossa) ja muutenkin pääsee merille ja tallinnaan. Uuh..ihana kesä tulossa! :) 

Sit myöskin tää flunssa ei ota hellittääkseen vaikka kuinka toivon. Just kun mulla olis into lenkkeillä ja ilmakin olis ihana eikä oo lunta enää. Tooosi rasittavaa. Mutta jooo huomenna viikko jo puolessa ja olis enää huominen työpäivä ja minun viikonloppu vois alkaa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti